Olej do silników wysokoprężnych

Do silników wysokoprężnych

ORGANIKA SEMISYNTHETIC pol ORGANIKA DIESEL SEMISYNTHETIC 10W-40 - olej półsyntetyczny
SAE: 10W-40, API: CF
Specyfikacje : ACEA: B3/B4, VW 505.00

ORGANIKA DIESEL SEMISYNTHETIC jest półsyntetycznym, wielosezonowym olejem silnikowym przeznaczonym do nowoczesnych samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych z silnikiem Diesla z turbodoładowaniem i bez turbodoładowania. Znakomity do stosowania w silnikach Diesla, w których wcześniej były używane oleje mineralne kategorii jakości CC, CD i CF. Wykorzystanie domieszki baz syntetycznych zapewnia lepsze smarowanie silnika w każdych warunkach eksploatacji.

Lepkość kinemat.

w 1000C, mm2/s

Wskaźnik lepkości

Liczba zasadowa, mgKOH/g

Temperatura płynięcia, 0C

Temperatura zapłonu, 0C

14,5

155

7,8

-40

215

Organika Extra Diesel 4l ORGANIKA EXTRA DIESEL 15W-40 - olej mineralny
SAE: 15W-40, API: CG-4/SJ
Specyfikacje: ACEA: E2/B3, MB 228.1,, MAN 271, VDS,

ORGANIKA EXTRA DIESEL 15W-40 jest to wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do smarowania nowoczesnych, różnych typów, czterosuwowych silników Diesla pracujących w każdych warunkach eksploatacji. Olej ten może być również z powodzeniem stosowany w silnikach benzynowych samochodów osobowych i dostawczych pracujących w ciężkich warunkach, gdzie producent zaleca stosowanie oleju o kategorii wg API: SJ. Jest olejem typu Multifleet, Mixedfleet – do mieszanego parku pojazdów.

Lepkość kinemat.

w 1000C, mm2/s

Wskaźnik lepkości

Liczba zasadowa, mgKOH/g

Temperatura płynięcia, 0C

Temperatura zapłonu,0C

14,2

138

11,0

-35

220

ORGANIKA SUPER 15W - 40

ORGANIKA SUPER TURBO DIESEL SHPD 15W-40 - olej mineralny
SAE: 15W-40, API:CG-4
Specyfikacje: ACEA: E3/B3, MB 228.3, MAN M3275, VDS, MTU type 2

ORGANIKA SUPER TURBO DIESEL SHPD 15W-40 jest to wielosezonowy, wysokiej jakości, mineralny olej silnikowy przeznaczony do smarowania nowoczesnych typów wysokoprężnych silników pracujących w najtrudniejszych warunkach. W szczególności polecany jest do stosowania w silnikach samochodów ciężarowych – głównie ciągników siodłowych, maszyn budowlanych, autobusów (zarówno w ruchu miejskim jak i międzymiastowym), a także maszyn rolniczych. Dzięki swoim własnościom użytkowym i trwałości eksploatacyjnej realne okresy wymian w zależności od warunków pracy i typu silnika mogą zostać znacznie wydłużone.

Lepkość kinemat.

w 1000C, mm2/s

Wskaźnik lepkości

Liczba zasadowa, mgKOH/g

Temperatura płynięcia, 0C

Temperatura zapłonu, 0C

14,2

138

11,6

-36

220

[ Brak zdjęcia ] ORGANIKA TURBO DIESEL PLUS - olej mineralny
AE: 15W-40 i 20W-50, API: CF-4/CF/SJ/SG,
Specyfikacje: ACEA: E2, MB 228.1, MAN 271, VDS, MTU Type 1

ORGANIKA TURBO DIESEL PLUS 15W-40 i 20W-50 są to wielosezonowe, wysokojakościowe oleje silnikowe przeznaczone do smarowania różnych typów wysokoprężnych silników (bez doładowania jak i doładowanych) pracujących w każdych warunkach. W szczególności polecane są do stosowania w silnikach samochodów ciężarowych, maszyn budowlanych, autobusów (zarówno w ruchu miejskim jak i międzymiastowym), a także ciągników i maszyn rolniczych. Dodatkowo można je stosować w wysokoprężnych silnikach stacjonarnych i silnikach benzynowych, gdzie producenci zalecają mineralne oleje kategorii SG - SJ wg API. W zależności od konstrukcji silnika i stopnia jego wyeksploatowania można korzystać z dwóch klas lepkościowych - SAE: 15W-40 i SAE: 20W-50.


Klasa lepkości

Lepkość kinemat.

w 1000C, mm2/s

Wskaźnik lepkości

Liczba zasadowa, mgKOH/g

Temperatura płynięcia, 0C

Temperatura zapłonu, 0C

15W-40

14,5

136

8,2

-35

220

20W-50

17,6

125

8,2

-30

230

ORGANIKA DIESEL PLUS - olej mineralny
SAE: 15W-40, 20W-50, 30, 40 i 10W, API: CF/CD,

ORGANIKA DIESEL PLUS 15W-40, 20W-50, 30, 40 i 10W są to wysokojakościowe oleje silnikowe przeznaczone do smarowania różnych typów wysokoprężnych silników (bez doładowania jak i doładowanych) pracujących w trudnych warunkach. W zależności od potrzeb i stanu technicznego można stosować całorocznie olej w klasie lepkości SAE: 15W-40 i 20W-50, lub korzystać z wersji jednosezonowych w klasach SAE: 30 i 40 oraz 10W w przekładniach, zmiennikach momentu obrotowego i układach hydraulicznych dla których producent zaleca stosowanie oleju silnikowego w odpowiedniej klasie lepkości. Zastosowanie tego oleju pozwala znacznie zredukować ilość używanych środków smarowych w firmach o zróżnicowanym parku maszynowym – doskonale sprawdzają się w pojazdach do tej pory eksploatowanych na olejach starszych generacji typu CD i CC.

Klasa lepkości

Lepkość kinemat.

w 1000C, mm2/s

Wskaźnik lepkości

Liczba zasadowa, mgKOH/g

Temperatura płynięcia, 0C

Temperatura zapłonu, 0C

15W-40

14,3

135

7,0

-30

225

20W-50

17,5

123

7,0

-30

230

30

11,9

95

7,0

-28

240

40

15,2

93

7,0

-25

255

10W

6,5

95

7,0

-33

215

 

[ Brak zdjęcia ] ORGANIKA DIESEL CD
SAE: 15W-40, 30 i 40, API: CD

Oleje silnikowe ORGANIKA DIESEL CD 15W-40, 30 i 40 są przeznaczone do smarowania różnych typów wysokoprężnych silników (bez doładowania jak i doładowanych) pracujących w trudnych warunkach, głównie w maszynach budowlanych i rolniczych. W zależności od potrzeb i stanu technicznego można stosować całorocznie olej w klasie lepkości SAE: 15W-40, lub korzystać z wersji jednosezonowych w klasach SAE: 30 i 40.

Klasa lepkości

Lepkość kinemat.

w 1000C, mm2/s

Wskaźnik lepkości

Liczba zasadowa, mgKOH/g

Temperatura płynięcia, 0C

Temperatura zapłonu, 0C

15W-40

14,3

134

7,5

-30

230

30

11,9

95

9,5

-25

245

40

15,0

93

9,5

-22

255 

[ Brak zdjęcia ] ORGANIKA DIESEL CC
SAE: 15W-40, 30 i 40, API: CC

Oleje ORGANIKA DIESEL CC 15W-40, 30 i 40 są przeznaczone do smarowania różnych typów wysokoprężnych silników bez doładowania oraz lekko doładowanych pracujących w średnich i trudnych warunkach, głównie w maszynach budowlanych, ciągnikach i maszynach rolniczych. W zależności od potrzeb i stanu technicznego można stosować całorocznie olej w klasie lepkości SAE: 15W-40, lub skorzystać z wersji jednosezonowych w klasach SAE: 30 i 40.

Klasa lepkości

Lepkość kinemat.

w 1000C, mm2/s

Wskaźnik lepkości

Liczba zasadowa, mgKOH/g

Temperatura płynięcia, 0C

Temperatura zapłonu, 0C

15W-40

14,0

134

6,0

-30

230

30

11,3

92

6,0

-25

240

40

14,5

90

6,0

-22

245 

[ Brak zdjęcia ]

ORGANIKA DIESEL CB/SC 15W-40
SAE: 15W-40, API: CB/SC

Olej ORGANIKA DIESEL CB/SC 15W-40 jest wielosezonowym olejem silnikowym przeznaczonym do smarowania starszych typów wysokoprężnych silników bez doładowania pracujących w zakresie średnich obciążeń, a także wyeksploatowanych silników benzynowych używanych w łagodnych warunkach pracy

Lepkość kinemat.

w 1000C, mm2/s

Wskaźnik lepkości

Liczba zasadowa, mgKOH/g

Temperatura płynięcia, 0C

Temperatura zapłonu, 0C

14,0

133

3,5

-30

220 

[ Brak zdjęcia ]

ORGANIKA DIESEL CB

Oleje ORGANIKA DIESEL CB 30, 40 i 50 są to jednosezonowe oleje silnikowe przeznaczone do smarowania w okresie letnim starszych typów wysokoprężnych silników bez doładowania pracujących w zakresie niskich i średnich obciążeń. Oleje w klasie lepkości SAE 40 i 50 zalecane są do starszych, wyeksploatowanych silników maszyn budowlanych, ciągników i maszyn rolniczych.

Klasa lepkości

Lepkość kinemat.

w 1000C, mm2/s

Wskaźnik lepkości

Liczba zasadowa, mgKOH/g

Temperatura płynięcia, 0C

Temperatura zapłonu, 0C

30

11,3

92

3,0

-25

240

40

14,5

92

3,0

-22

245

50

17,6

92

3,0

-20

260

Copyright © 2017 beTrade - Wszelkie prawa zastrzeżone
Realizacja: Dianthus
Dokument wydrukowany ze strony: www.betrade.info.pl/oferta-organika-sa/oleje/do-silnikow-wysokopreznych/